Cluj IT Cluster organizează un nou atelier de lucru aplicat pentru companiile mici și mijlocii din România. “Digitalizarea achizițiilor. Optimizarea și informatizarea gestiunii facturilor și plăților” va oferi contextul perfect de lucru pentru companiile interesate să identifice metode practice pentru implementarea achizițiilor eficiente, îmbunătățirea relației cu furnizorii, optimizarea gestiunii facturilor, planificarea execuției plăților, și nu în ultimul rând creșterea ratei de succes la licitații.
Evenimentul se va desfășura ONLINE, în datele de 11 și 12 aprilie, intervalul 09:00 – 13:00.
Perioada de înregistrare s-a încheiat
Ce vei obține prin participarea la workshop?
-
Vei planifica mai bine achizițiile pentru a cumpăra ce trebuie, când trebuie, la prețul optim și calitatea corespunzătoare, de la cei mai buni furnizori,pentru eficiență maximă;
- Vei ști cum să evaluezi optim ofertele primite de la furnizori pentru proiecte complexe, cum ar fi produsele și serviciile care sprijină transformarea digitală;
- Vei știi cum să îți crești șansele când participi ca ofertant la licitații publice sau private;
- Vei afla cum poți folosi instrumente informatice specializate în derularea achizițiilor și gestiunea contractelor de furnizare;
-
Vei afla cum poți câștiga bani și timp folosind facturarea electronică, folosind instrumente informatice dedicate.
Daniel Homorodean
Lector
Daniel Homorodean este antreprenor in industria IT de peste 20 de ani, derulând proiecte de implementare, consultanță și training la nivel internațional. Daniel este consultant în digitalizarea achizițiilor și în facturare electronică, este membru al Comitetului European de Standardizare (CEN) în aceste domenii, organizează workshop-uri, susține cursuri și sprijină direct companiile și instituțiile interesate de eficientizarea proceselor specifice.
Pe 11-12 aprilie Daniel invită companiile mici și mijlocii să participe la workshop-ul dedicat, unde pe parcursul a 8 ore interactive se va lucra pe direcții cum sunt:
- facturarea electronică: modificări legislative și cum ne pregătim pentru implementarea obligatorie a facturării electronice între entități juridice;
- creșterea ratei de succes la licitații;
- îmbunătățirea relației cu furnizorii;
- metodele practice pentru implementarea achizițiilor eficiente;
- și multe altele.
Agenda în detaliu
Agenda detaliată a workshop-ului include următoarele capitole:
- Introducere: Planificarea achizițiilor, gestiunea relației cu furnizorii, pregătirea și derularea achizițiilor complexe.
- Achiziția de servicii și produse IT. Tips & tricks pentru beneficiari.
- Participarea ca furnizor la procedurile de achiziție, publice și private. Cum să îți crești șansele de câștig
- Digitalizarea activităților legate de achiziții.
- Instrumente informatice pentru derularea achizițiilor. Planificare, realizare, gestiunea contractelor cu furnizorii.
- Facturarea electronică, beneficii, prezent și viitor
- Instrumente informatice pentru facturarea electronică, din perspectiva de furnizor și din cea de beneficiar.
- Concluzii
Capitol Special: Facturarea electronică
Începând cu 2024 autoritățile pregătesc introducerea obligativității utilizării facturării electronice în toate relațiile comerciale dintre persoanele juridice. Ce implicății are această modificare pentru afacerea ta și cum ar trebui să te pregătești pentru implementarea eficientă. Sunt întrebări la care răspundem în cadrul workshop-ului.
Capitolul include prezentarea facturării electronice, ce implică procesul actual, dar și care sunt perspectivele de viitor. În plus, alături de Daniel vei parcurge sistemul e-factură ANAF și vei testa un sistem informatic pentru facturare electronică.
Un bonus important: Fiecare cursant care participa la activitățile workshop-ului va primi acces gratuit la un instrument de facturare electronică timp de 1 an.
Cine se poate înregistra?
- Workshop-ul este deschis angajaților din companii mici și mijlocii care își desfășoară activitatea în orice regiune a României.
- Se aplică criterii de eligibilitate pentru participare, însă experții Cluj IT te ajută pas cu pas în procedura de înscriere.
- Companii active în următoarele sectoare: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, industria auto și componente, IT&C, procesarea alimentelor și a băuturilor, sănătate și produse farmaceutice, energie și management de mediu, bioeconomie (agricultură, silvicultură, pescuit și acvacultură, bioinformatica și biotehnologii, constructii, fabricarea materialelor de construcții, distribuție și activități profesionale, științifice și tehnice.
Ce trebuie să ai în vedere?
- Înscrierile sunt deschise până pe 17 martie.
- Numărul de locuri disponibile este limitat.
- Selecția participanților se va face în baza principiului nediscriminării, numărul de locuri fiind ocupat în funcție de ordinea înregistrării și a furnizării documentelor specifice de eligibilitate.
Ești curios ce alte oportunități pentru firma ta există?
- Află mai multe despre proiectele derulate de Cluj IT pe pagina dedicată.
- Află mai multe despre acțiunile noastre pe transformare digitală pe adresa: digitalizare [at] clujit.ro
Pentru detalii despre proiect va invităm să accesați https://futureskills.ro/
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.